قابل توجه هموطنان گرامی
به اطلاع آن دسته از هموطنان مقیم که متقاضی ارسال و دریافت مدارک به بخش کنسولی
می باشند می رساند:
با توجه به تغییر رویه پست دانمارک مقتضی است به منظور دریافت و ارسال مدارک خود از طریق
پست به نکات زیر توجه نمایند.
- مسئولیت کامل ارسال و دریافت مدارک متقاضیان به عهده شخص بوده و سفارت و
کنسولگری هیچ مسئولیتی در قبال روند پست نخواهد داشت.
- برابر رویه جدید هزینه و نوع پست تغییر یافته لذا از کلیه هموطنان تقاضا می شود جهت
اطلاع کامل از این رویه به سایت و لینک زیر مراجعه نمایند.
http://www.postnord.dk/?gclid=CjwKEAjwjunJBRDzl6iCpoKS4G0SJACJAx-VZxQ6X6yL2lpZ-BHWak5hp6Ac2owX_z9pTNm_HpecPRoCaEvw_wcB
- کلیه امور درخواستی برابر مقررات انجام شده و جهت ارسال به دفتر پست سفارت ارسال
خواهد گردید تا از طریق اداره پست به آدرس متقاضی ارسال گردد.
- در نوشتن آدرس پستی نهایت دقت را بعمل آورده بدیهی است در صورت اشکال بسته
پستی به آدرس مورد نظر ارسال نخواهد گردید.
- هزینه هر بسته پست سفارشی باستناد وزن بسته پستی بوده و بر اساس اعلام اداره پست دانمارک ، کلیه مرسولات پستی به صورت سفارشی، از این پس به جای تهیه تمبر فیزیکی باید به صورت آنلاین در سایت post nord رجیستر و خریداری شود و از ارسال با تمبر های معمولی و همچنین برچسب های کوئیک خودداری گردد .
- بدیهی است در صورت عدم وجود تمبر کافی پست بصورت عادی ارسال شده و قابل
پیگیری نمی باشد.
- در صورت هرگونه سوال با تلفن دفتر گویای بخش کنسولی به شماره 07-39160004