امروز چهارشنبه  ۱۳ فروردين ۱۴۰۴

۱۴۰۳/۱۲/۲۳- ۱۸:۴۲ - مشاهده: ۹۵

اطلاعیه شرایط درخواست کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم دانمارک

شرایط درخواست کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم دانمارک

جهت درخواست کارت هوشمند ملی لازم است بصورت حضوری به بخش کنسولی مراجعه شود و ضروریست پیش از مراجعه حتما در سامانه نوبت دهی خدمات کنسولی وزارت امور خارجه به آدرس ذیل:

 Appointment.mfa.ir مراجعه شود

توجه مهم اینکه در ابتدای ورود به سامانه از گزینه خدمات بدون کدرهگیری استفاده شوید

بعد از ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات درخواستی از متقاضی، از روی جدول نوبت دهی موجود نوبت مورد نظردر دسترس را انتخاب کنید و در روز مورد نظر به بخش کنسولی مراجعه نمایید

 

مدارک مورد نیاز:

همراه داشتن اصل شناسنامه ضروری است.

 توجه: شناسنامه باید سالم و بدون هیچ گونه مخدوشی یا ناخوانایی باشد و چنانچه شناسنامه شرایط مناسب را ندارد، ابتدا باید برای تعویض شناسنامه به کنسولگری مراجعه شود.

همراه داشتن آدرس و تلفن همراه در ایران (آدرس و تلفن می‌تواند متعلق به خود متقاضی و یا بستگان در ایران باشد) ضرورت تلفن همراه بدین خاطر است که بعد از صدور کارت ملی به شماره مورد نظر پیامک ارسال میشود و سپس متقاضی مجددا به صورت حضوری میبایست به بخش کنسولی مراجعه نماید. پس خواهشمند صبور باشید و تاقبل از دریافت پیامک، در این خصوص مراجعه نفرمایید.

توجه: چنانچه متقاضی قبلا از ایران یا سایر نمایندگی‌های خارج از کشور برای کارت هوشمند ملی اقدام کرده است، مجددا نمی‌تواند از این نمایندگی درخواست دهد و باید درخواست قبلی خودرا از ایران پیگیری کند.

 

توجه: در بخش کنسولی عکس از متقاضی گرفته میشود و لذا نیازی به همراه داشتن عکس نیست.

توجه: تحویل کارت هوشمند ملی نیز نیازمند حضور متقاضی می‌باشد.

توجه: درخواست کارت ملی بدون اخذ نوبت به هیچ عنوان میسر نمی‌باشد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما